Kategorien
Digitalisierung

Big Canadian Carrier Shuns New BlackBerry Phone

Rogers Communications, based in Toronto and one of the first carriers in the world to offer devices from BlackBerry, will not sell the ailing smartphone maker’s new flagship Z30 phone, the president of its wireless unit said on Thursday.

“We need to make decisions about what phones are the phones our customers are most interested in,” the president of the unit, Robert Bruce, said. “It’s obviously a good phone, probably on the high end and maybe a little niche-y.”

Das sind keine guten Vorzeichen dafür, dass das Blackberry Z30 ein Kassenschlager wird.

Von Christian Meyer

Ich bewege mich viel im Netz Und so manches was ich dort entdecke ist es wert, herausgepickt zu werden. Noch wichtiger erscheint mir, das Gelesene zu kommentieren und einzuordnen. Diesen Mehrwert wissen Leser von kuratr zu schätzen, da bin ich mich sicher.
Wer meine Meinung zu aktuellen Themen in der IT-Branche hören möchte, dem sei mein weiteres Projekt Channelcast ans Herz gelegt. Meine Brötchen verdiene ich als Director Content bei IDG in München.