Kategorien
Digitalisierung

Making Remote Work Work: an Adventure in Time and Space

If you are try­ing to build a remote friendly cul­ture, the best advice we have for you is “just keep iter­at­ing”. It’s not an easy thing to do, but it’s an amaz­ing capa­bil­ity for a com­pany to have. Our con­tin­ued attempts to do it well have resulted in some phe­nom­e­nal peo­ple join­ing we never would have met oth­er­wise. We’ve mostly been able to get this far by pow­er­ing through the tough stuff, com­mit­ting to un-​​natural but valu­able habits, and learn­ing from other com­pa­nies who are try­ing to do similar.

Lesenswerte Einsichten eines „Fernarbeiters“ mit vielen Tipps und Empfehlungen für die richtigen Tools und Workflows.

Von Christian Meyer

Ich bewege mich viel im Netz Und so manches was ich dort entdecke ist es wert, herausgepickt zu werden. Noch wichtiger erscheint mir, das Gelesene zu kommentieren und einzuordnen. Diesen Mehrwert wissen Leser von kuratr zu schätzen, da bin ich mich sicher.
Wer meine Meinung zu aktuellen Themen in der IT-Branche hören möchte, dem sei mein weiteres Projekt Channelcast ans Herz gelegt. Meine Brötchen verdiene ich als Director Content bei IDG in München.